راه کارهایی برای تناسب اندام عرضه پکیج های چاقی و لاغری برای آقایان و بانوان با ما همراه باشید

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 6598

پیوند ها

آب کردن چربی با یخ


آب کردن چربی با یخ

با یخ می توان چربی ها را آب کرد؟

یخ استفاده و فواید زیادی دارد از جمله استفاده از یخ برای از بین بردن جوش و یا دردهای مختلف و اینکه می توان با آن چربی سوزی کرد.

همهی ما دیگر میدانیم ک بستهی یخ میتواند التهاب را کاهش دهد، و در آسیبهای ورزشی که میبینیم، از ورم کردن موضع پیشگیری کند. اما حالا دانشمندان میگویند که بستهی یخ حتی میتواند به کاهش وزن هم کمک کند که آسمونی در این بخش به شرح این موضوع می پردازد.همچنین برای دانستن بهترین زمان برای چربی سوزی بر روی این لینک کلیک کینید : بهترین زمان برای چربی سوزیبستن بستهی یخ روی یک محدودهی چربیدار مثل ران یا شکم تنها به مدت ۳۰ دقیقه، میتواند آن کالری هایی که سوزاندنشان خیلی سخت است را تحریک کرده و بسوزاند. کمپرس سرد، باعث میشود تا چربیهای سفید و شل و ول بدن، به چربی بژ که بعنوان سوخت استفاده میشود تبدیل گردد.آدمها، دو نوع بافت چربی دارند. چربی سفید، همان نوعی است که ما آنرا به شکل شکم یا ران چاق میبینیم، همانیست که از طریق خون جریان دارد تا به عضلات سوخت رسانی کند. از سوی دیگر، چربی قهوهای توسط بدن برای تولید گرما استفاده میشود. هرچه شما سردترتان باشد، چربی قهوهای بیشتری هم از بین میرود.حالا دانشمندان کشف کردهاند زمانی که چربی سفید خیلی سرد شود، می تواند تبدیل به نوعی چربی قهوهای شود، و اسمش را هم چربی بژ گذاشتهاند. چربی بژ هم میتواند مثل چربی قهوهای برای تولید حرارت استفاده شود.

دکتر فلیپ کرن، یکی از محققان دانشگاه پزشکی کنتاکی در لکسینگتون میگوید: ما تصمیم داشتیم بررسی کنیم که انسانها میتوانند در مواجهه با سرما چربیهای سفیدشان را به چربی بژ تبدیل کنند یا نه. بافت قهوهای چربی، میتواند یک دفاع قوی در برابر چاقی باشد. وجود این نوع چربی در بدن، در مقایسه با هنگامی که چربی بصورت چربی اضافه ذخیره شده باشد، باعث خواهد شد تا کالری بیشتری سوزانده شود.محققان، بافت چربی ران ۱۶ نفر را پس از اینکه ۳۰ دقیقه در معرض بستهی یخ بود را برداشته، و نشانگرهای ژنتیکی خاصی را در آنها بررسی کردند که مشخص می کرد با چه نوع بافت چربی روبرو هستند. آنها سطوحی از سه نشانگر ژنتیکی را یافتند که همانند چربیهای قهوهای یا بژ نمونهگیری شده در زمستان بود.آنها همچنین بافت چربی شکم ۵۵ نفر را هم مورد بررسی قرار دادند، تا بیابند که آیا نمونههای گرفته شده در زمستان شواهدی مبنی بر تبدیل نوع چربی به بژ ارائه میکنند یا نه. آنالیزها نشان داد بافتهای چربی که در طول زمستان گرفته شده، حاوی چربی بژ بیشتری نسبت به نمونههای گرفته شده در تابستان بوده است.

این تحقیق علت این موضوع را هم روشن کرد که چرا مردم در طول زمستان تمایل بیشتری به مصرف غذاهای چرب دارند، چرا که در آن زمان چربیهای سفید علاوه بر نیرو دادن به عضلات برای گرم کردن بدن هم مورد استفاده قرار میگیرند.همچنین محققان دریافتند که افراد چاق قادر نیستند همچون افراد لاغر چربیهای سفیدشان را به چربی بژ تبدیل کنند. دکتر کرن افزود: یافتههای ما آشکار کرد که التهاب، میتواند مانع تبدیل چربی سفید به چربی بژ شود. بدین ترتیب طبق تحقیقات ما با کاهش چند درجه از هوا میتوانید لاغر شوید!اغلب خانهها در زمستان، هوایشان روی ۲۱ درجه ی سانتیگراد تنظیم میشود، اما مرکز پزشکی دانشگاه ماستریخت توصیه میکند که چند ساعتی در روز ترموستات را کم کنید و دمای خانهتان را بین ۱۵ و ۱۷ درجهی سانتیگراد تنظیم کنید.متخصصان مدعی هستند از آنجایی که ما اغلب ساعات را زیر سقف هستیم، و معمولا هم در خانه و محل کار دمای هوا بیش از اندازه گرم است، بدن ما به طور طبیعی برای گرم نگه داشتن خودش کالریای نمیسوزاند. و امروزه هم که دیگر رسم شده دمای خانهها از طریق یک تهویهی مطبوع و گرمایش مرکزی کنترل شود.

مربی تناسب

  انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 58

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

morabitanasob@gmail.com

تناسب اندام آقایان و بانوان

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما